The blog of a weed connoisseur in the making.

 

I just feel like there’s this brown cloud constantly hovering above me and it’s just raining down shit at all times.

My new glass bong broke but I still have the bowl.. And it fits my acrylic bong. It looks cool but I still miss my glass piece D:

My new glass bong broke but I still have the bowl.. And it fits my acrylic bong. It looks cool but I still miss my glass piece D:

I just kinda glob them on there, haha

I just kinda glob them on there, haha

spook-scooper-official:

super-who-lockian:

abiblr:

entelijan:

echelonsohma:

nowtheresanideaalfrey:

… These kids will rule the world.

THE LAST ONE THO.

I need these children

When the blind lead the blind, get out the way. #profound

Some of these would look so good on t-shirts

"A miss is as good as a Mr" pls this one is the best

spook-scooper-official:

super-who-lockian:

abiblr:

entelijan:

echelonsohma:

nowtheresanideaalfrey:

… These kids will rule the world.

THE LAST ONE THO.

I need these children

When the blind lead the blind, get out the way. #profound

Some of these would look so good on t-shirts

"A miss is as good as a Mr" pls this one is the best

Here’s The Deal

I live near the Chattanooga area in Tennessee and everyone I buy from is either out of weed or has jacked up the prices. So if there’s anyone near me, I’d love to know your prices and what you sell. I.e.:dabs, shrooms, bud, acid. And if I think it’s a good price, I’d love to do business with you. ;)

bluntrollerandsmoker:

Northern lights honey comb and some grandfather purple flowers 💨🍃

bluntrollerandsmoker:

Northern lights honey comb and some grandfather purple flowers 💨🍃